Činnost jednání Povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

 INTERNÍ VERZE  [Úvodní stránka]  Organizační část >

Činnost jednání Povodňové komise

Činnost a způsob jednání komise jsou dány zákonem  č. 254/2001 Sb., o vodách a vnitřními předpisy obecního úřadu.

Povodňovou komisi obce zřizuje a členy povodňové komise jmenuje starosta obce Sádek. Funkci předsedy PK vykonává ze zákona starosta obce.  Povodňová komise je složena se zástupců obce a organizací v obci, které jsou způsobilé k provádění opatření, popřípadě pomoci při ochraně před povodněmi.

Komise se schází k projednání potřebných opatření podle povodňové situace, jakož i mimo období povodní ohrožujících její správní území, k projednání organizačních a jiných závažných otázek souvisejících se zabezpečováním ochrany před povodněmi. Komisi svolává a jednání řídí její předseda z vlastního podnětu, z podnětu některého z členů povodňové komise, na žádost povodňové komise ORP Polička nebo Pardubického kraje.

Sídlem komise je Obecní úřad Sádek. V případě potřeby lze jednání komise svolat i na jiné místo.

Jednání komise se svolává alespoň 1x ročně, a to nejpozději do 30. 11. běžného roku. Na těchto jednáních se prověřují přípravná opatření, zejména:

stav povodňového plánu správního obvodu obce,

organizační a technická připravenost, včetně spojení,

podněty k realizaci potřebných opatření v zájmu ochrany před povodněmi,

vyhodnocení činnosti v uplynulém období a projednání závěrů povodňových prohlídek,

medializace povodňové problematiky, informování občanů.

 


 

Zákonné povinnosti povodňové orgánu obce

Činnost Obecního úřadu při přípravě na povodně

Činnost Povodňové komise při jednotlivých SPA

Povinnosti Povodňové komise obce Sádek

Hlavní činnost PK po povodni

Soubor: c_pk_clenove.htm


Organizační část > Činnost jednání Povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka aktualizována: 18.12.18, publikována: 20.12.18