Zázemí povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise >

Zázemí povodňové komise

K ochraně před povodněmi bude Městský úřad Chrudim používat zejména těchto složek:

vlastní povodňovou komisi, případně pracovní štáb,

povodňové hlídky a pozorovatele obecních úřadů,

HZS Pardubického kraje ÚO Chrudim,

místní dobrovolné hasiče,

lékařskou pomoc, zejména Chrudim,

vlastní správní a technické zázemí PK,

další instituce ve smyslu příslušných právních předpisů.
 

Vlastní dokumentační a technické zázemí obsahuje:

povodňový plán (digitální forma),

povodňový plán (písemná forma),

identifikační vizitky pro členy povodňové komise,

pracovní sešity pro členy povodňové komise,

identifikační karty pro vozidla,

základní kancelářské vybavení.

(uloženo pro členy povodňové komise ORP Chrudim v kanceláři tajemníka povodňové komise ORP Chrudim na OVH Městského úřadu města Chrudim)

Další doporučené vybavení :

2 ks PC s připojením na Internet (zajištění příjmu elektronické pošty)

1 ks scanner

2 ks televizních přijímačů a 2 ks videorekordérů

2 ks magnetofonů

2 ks diktafonů

ks pevných telefonů včetně záznamníků hovorů

ks mobilních telefonů k operativnímu přidělení

zajištění nouzového osvětlení pracoviště

2 ks akumulátorových baterií
 

Technické prostředky pro práce probíhající v terénu (získávání informací, provádění dokumentačních a evidenčních prací.

automobilní technika (cca 2 auta pro případ výjezdu do terénu)

prostředky pro orientaci v terénu GPS, mapa správního obvodu ORP, automapa

1 ks videokamera

2 ks digitálního fotoaparátu

1 ks dalekohled

osobní prostředky pro pohyb v terénu a ochranu před deštěm

základní nářadí pro uvolnění auta v extrémních podmínkách

2 ks pracovní mapy správního obvodu ORP Chrudim pro zákresy povodňové situace v terénu


Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise > Zázemí povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka c_cinnost_zazemi.htm aktualizována: 16.03.2022, publikována: 26.01.2024