<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> [Úvodní stránka] Organizační část > Činnost jednání Povodňové komise |
Činnost a způsob jednání komise jsou dány zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a vnitřními předpisy obecního úřadu.
Povodňovou komisi obce zřizuje a členy povodňové komise jmenuje starosta obce Sádek. Funkci předsedy PK vykonává ze zákona starosta obce. Povodňová komise je složena se zástupců obce a organizací v obci, které jsou způsobilé k provádění opatření, popřípadě pomoci při ochraně před povodněmi.
Komise se schází k projednání potřebných opatření podle povodňové situace, jakož i mimo období povodní ohrožujících její správní území, k projednání organizačních a jiných závažných otázek souvisejících se zabezpečováním ochrany před povodněmi. Komisi svolává a jednání řídí její předseda z vlastního podnětu, z podnětu některého z členů povodňové komise, na žádost povodňové komise ORP Polička nebo Pardubického kraje.
Sídlem komise je Obecní úřad Sádek. V případě potřeby lze jednání komise svolat i na jiné místo.
Jednání komise se svolává alespoň 1x ročně, a to nejpozději do 30. 11. běžného roku. Na těchto jednáních se prověřují přípravná opatření, zejména:
•stav povodňového plánu správního obvodu obce,
•organizační a technická připravenost, včetně spojení,
•podněty k realizaci potřebných opatření v zájmu ochrany před povodněmi,
•vyhodnocení činnosti v uplynulém období a projednání závěrů povodňových prohlídek,
•medializace povodňové problematiky, informování občanů.
Zákonné povinnosti povodňové orgánu obce
Činnost Obecního úřadu při přípravě na povodně
Činnost Povodňové komise při jednotlivých SPA
Soubor: c_pk_clenove.htm
stránka aktualizována: 18.12.18, publikována: 20.12.18